Assalamualaikum! Welcome to my blog. Thanks for visit and following. I will hit you back ;)

Arggghh. Homework killed me...

Assalamualaikum. Hi guys! Haaa, cuba tengok picture atas tuh. Budak tu sama je ngan aku... Homework banyak sangat. Its pressured me guys... Holiday ni, aku tak buat satu pun homework yg cikgu bagi. Tak tambah lagi dengan homework tuisyen, kelas tambahan. Hmmm, hanni nape kau jadi macam ni? You're so lazy hanni... :(
Ok, aku pun taktauu kenapa lah aku malas sangat. Tahun ni aku nak SPM beb! Hmm, tapi sekarang aku dah boleh ngamm dgn Addmath! Hahaha, good news kot. Chemistry pun dah okay, setakat ni aku faham apa yg cikgu ajar. But, physics and engineering drawing je aku tak boleh nak ngam lagi. Tak boleh score lah. Bytheway, target aku dalam SPM nanti aku nak dapat at least 5A, dalam subjek Bm,English,Sejarah, Chem,Agama. Tak kira lah ada A+,A- ke yg penting aku boleh capai target ni! Yeahh, and pada korang yg nak exam SPM and PMR tahun ni i'm wishing you good luck! Haha, cettt. Lama lagi kot nak exam -.- Anyway, thanks for readingg guys. xoxo
THANKS FOR READING GUYS. FOLLOW ME OK?

No comments:

Post a Comment

Comment lah kat sini guys!

 
COPYRIGHT RESERVED BY HANNIZULKEPLI