Assalamualaikum! Welcome to my blog. Thanks for visit and following. I will hit you back ;)

I miss someone....

Assalamualaikum! Hi guys, firstly, aku nak cakap aku baru je buat blog ni sebab blog yang dulu aku dah lupa password nyee. Its so annoying -.- Bytheway, aku nak cerita something. Hmm hope korang tak ketawakan kay? Kalau nak mengate pun takpe lah, mulut org kita tak boleh nak tutup right? Ok, back to the story, aku ada miss someone ni......i really-really miss him, dah berape minggu dia duduk sana. He's at Terengganu right now,  aku kat melaka. Jauhh kann? Hmm haritu dia call aku pakai cousin aku punya phone. Aku mmg tak guna phone skrg because my daddy took my phone. He said i must focus on my study. Pity me right........ And terpaksa lah aku lost contact dengan dia :/ Ok, masa tgh syok otp dengan dia, dia cakap dia rinduu sgt kat akuu, suara dia comel sgt masa tu, masa tu jugak dia demam.. Hmm, imy too you know bie. Then, dia cakap dia nak balik 18hb ni. Happy sesangat aku dengar! Dah lama sgt aku tak tengok muka dia, gemuk ke kurus, hihihi. Hmm, aku harap dia takkan lupakan aku even kitorang duduk jauh-jauh. Masa tgh otp dengan dia, tetiba aku macam downn, maybe teringat macam-macam masalah, then kitorang senyap je sampai kredit dia habis. Hmm, i'm so sorry bie. Sia-sia macam tu kredit kann? Then, dia send text cakap kredit habis and dia minta maaf kalau dia ada terlepas cakap. Hmm, macam meraung je aku time tuhh! It was my fault maybee :/ Aku reply pun macam nak taknak je time tu. Lepastu, dia reply then cakap tak payah susah-susah kalau nak call dia ke lagi... Maybe dia kecil hati ngan aku. Hmm, i'm badd. So, moral of the story, jgn fikirkan perasaan korang je, perasaan org yg sayang pun kena jaga, sebab orang tu lah yg akan membuatkan korang tersenyum bila korang tgh sedih. Jgn jadi macam aku kay? Ok, end of the story......... Thanks for read guys! xoxo
THANKS FOR READING GUYS. FOLLOW ME OK?

No comments:

Post a Comment

Comment lah kat sini guys!

 
COPYRIGHT RESERVED BY HANNIZULKEPLI